loading...
گروه مهندسی معماری بنا افرا
سینا زروان بازدید : 343 سه شنبه 18 مرداد 1401 نظرات (0)
 

طراحان داخلی معروف در جهان

یک خانه زیبا - چیزی که تقریباً در هر فهرست سطلی از چیزهایی گنجانده شده است که برای زندگی کردن نسخه یک زندگی عالی می‌خواهند. در حالی که همه دوست دارند خانه‌شان به‌عنوان یک بیانیه شخصی دیده شود که خود را تعریف می‌کند، کسانی هستند که فراتر از آن می‌روند و خانه‌ها، دفاتر و سایر فضاهای خود را به زیارتگاهی از طراحی و عالی تبدیل می‌کنند.

و چه چیزی خانه ها را بهتر از طراحان داخلی می کند که جلوه قابل توجهی در هر خانه ای به جا می گذارند؟ شاید این دیوارها، فرش ها یا شاید فقط لمس تازه ای از رنگ های پیچیده باشد، اما طراحان داخلی چشم دارند که هر قلعه شخصی را به خانه ای مدل تبدیل کنند تا همسایه ها و مواردی از این دست حسادت کنند.

اگر از طرفداران طراحی خوب هستید (دقیقاً مانند ما)، پس احتمالاً در مورد جدیدترین مبلمان، روندهای فصلی، اقلام پرطرفدار، و کلکسیون ها و اینکه چه کسی آنها را دارد، سرفصل هایی دارید. شما همچنین باید عشق ما به دانستن لیستی از طراحان داخلی که تاریخ ساز شده اند و کسانی که امروز در خط مقدم طراحی داخلی هستند به اشتراک بگذارید.

امروز، ما در مورد بهترین طراحان داخلی در جهان صحبت می کنیم و اینکه چرا ما از طراحی های برنده جوایز آنها شگفت زده شده ایم. معماری و طراحی داخلی حرفه ای ثابت نیستند. سبک ها، روندها، فن آوری ها، سلیقه ها دائما در حال تغییر هستند. در اینجا سلام ما به 10 طراح داخلی برنده جایزه است که نه تنها با چالش های خود روبرو شده اند بلکه با طراحی های خود فراتر از همه انتظارات هستند.

10 طراح داخلی معروف:

1. فیلیپ استارک
2. آلبرت هدلی
3. دیوید هیکس
4. بیلی بالدوین
5. السی د ولف
6. دوروتی دریپر
7. جاناتان آدلر
8. اکسل ورووردت
9. کلی ورستلر
10. پیتر مارینو

1. فیلیپ استارک

فیلیپ استارک طراح صنعتی و داخلی، معمار و خالق مشهور فرانسوی است. از ظروف تا کارخانه‌ها، آپارتمان‌ها تا هتل‌ها، اکثر طرح‌های استارک رشد کرده‌اند تا طرفدارانی داشته باشند. هتل هایی که او طراحی کرده است، منظر شهری مدرن جهانی را تعریف کرده است. او اولین بار در سال 1982 با طراحی آپارتمان متعلق به رئیس جمهور فرانسه فرانسوا میتران شناخته شد. معروف ترین ساخته های او صندلی Ghost، Ero|S| است صندلی، مبل و صندلی راحتی باشگاه Bubble، و چهارپایه La Bohème. مورد احترام ترین آثار داخلی او شبه جزیره هنگ کنگ در هنگ کنگ، کافه Costes در پاریس، و سالن های مد در سراسر فرانسه هستند.

فیلیپ استارک

Paradis du Fruit احتمالاً مخلوق او به همراه صندلی ارواح و طیف نورپردازی Ktribe است که توجه اشراف فرانسوی را به خود جلب کرد و در قصرهای طبقه بالای فرانسوی و حتی کاخ الیزه (محل اقامت رسمی رئیس جمهور فرانسه) تزئین شده است. این طراح که به دلیل سبک طراحی دموکراتیک خود شناخته می شود، بر مفهوم خوب بودن اشیا قبل از زیبا بودن تأکید می کند. او همچنین برای معرفی فلسفه جدیدی از طراحی برابری که بیان می‌کرد طرح‌های خوب باید برای همه بدون توجه به قیمت در دسترس باشد، تحسین گسترده‌ای را به دست آورد.

طراحی داخلی فیلیپ استارک

اعتبار تصویر: bocadolobo.com

هتل Mama Shelter در مارسی، فرانسه پروژه دیگری است که به عنوان یک تجربه آلیس در سرزمین عجایب با شگفتی در هر گوشه ای که با مبلمان ساده و فضایی گسترده مشخص شده است توصیف شده است.

2. آلبرت هدلی

آلبرت هدلی، یکی از طراحان برتر نیویورک، بخشی از پریش-هدلی، یک شرکت طراحی داخلی بود که توسط دوروتی "خواهر" پریش (1910-1994) و هادلی (1920-2012) اداره می شد. این شرکت طراحی مستقر در منهتن موقعیت خود را به عنوان یکی از سازمان‌های طراحی تراشه آبی ایالات متحده برای چندین دهه حفظ کرده است. آلبرت هدلی به دلیل استعدادش در زرق و برق عروسی و عملکرد، ویژگی‌ای که بسیاری از طراحان نمی‌توانند به آن افتخار کنند، معروف بود.

هدلی که به‌عنوان «رئیس دکوراتورهای آمریکایی» شناخته می‌شد، فهرست مشتریان قابل توجهی داشت - آستور، ملون، گتی و راکفلر چند نفر هستند. او در مصاحبه ای با مجله نیویورک در سال 2004 گفت : با این حال، او معتقد بود که «اسم ها واقعاً هدف نیستند» . زرق و برق تنها بخشی از آن است، نه ماهیت. طراحی در مورد نظم و واقعیت است، نه فقط در مورد فانتزی فراتر از عملکرد و واقعیت.

آلبرت هدلی

اعتبار تصویر: nytimes.com

هدلی که مردی از تنسی بود به دلیل طراحی های مدرن خود با نکات ظریفی از سبک های مختلف طراحی مانند سنتی، آینده نگر و آرت دکو معروف بود. حس ذاتی او از تعادل در طراحی عامل اصلی برای قدردانی از کار او در سراسر جهان بود.

هدلی و پریش به دلیل طراحی‌های واقعاً الهام‌گرفته با مدرنیته آینده‌نگر مانند کاخ سفید کندی شهرت داشتند. آنها همچنین مینیمالیست عالی بودند و طرح های سنتی آنها واقعاً امتحان خود را پس داده و هنوز هم توسط دانشجویان طراحی در سراسر جهان مورد مطالعه قرار می گیرند. یکی از نمادین ترین طرح های آنها هنوز هم اتاق ناهار خوری پاریس در نیویورک است.

بسیار شبیه دیانا کواشا یکی از مشتریان هدلی، او دکوراتوری بود که اگر چیزی جالب، کاربردی و زیبا می‌خواستید، نه فقط سنتی، مدرن یا صنعتی، به دنبال آن بود.

طراحی آلبرت هدلی

اعتبار تصویر: pinterest.com

3. دیوید هیکس

دیوید نایتینگل هیکس کار خود را با طراحی جعبه غلات برای آژانس تبلیغاتی J. Walter Thompson آغاز کرد. او در سال 1929 در اسکس انگلستان به دنیا آمد و از کالج مرکزی هنر فارغ التحصیل شد. او زمانی به محبوبیت رسید که مقاله‌ای در مجله‌ای در مورد دکوراسیونی که برای خانه مادرش در لندن طراحی کرده بود، منتشر شد، چیزی که می‌توان آن را ویروسی نامید. این شروع واقعی کار او به عنوان یک دکوراتور و طراح داخلی بود .

اعتبار تصویر: collectionimages.npg.org.uk

هیکس شاید بیشتر به دلیل منتقد جدی طرح‌هایی بود که یادآور خانه‌های قدیمی انگلیسی خفه‌کننده بود. او بیشتر به ترکیب رنگ‌ها، الگوها و اشکال مبلمان و دکور برای تولید دکوری لوکس علاقه داشت که ساکنان را شگفت‌زده کند. طراحی او برای هلنا روبنشتاین ترکیبی از دیوارهای توید بنفش مملو از صندلی‌های روکش‌دار و رنگ‌های سرخابی است که طراحی داخلی را طوفانی می‌کند. سبک های تازه، متضاد و متضاد او.

طرح های او به اتاق های شاهزاده چارلز و پرنسس و همچنین کشتی اقیانوس پیمای QE2 متاثر از فناوری و یک قایق تفریحی برای پادشاه فهد عربستان سعودی رسیده است. هیکس طرح های خود را حفظ کرد که با دخترانش ادوینا برودنل و ایندیا هیکس و همچنین اشلی او که یک معمار ساکن لندن است زندگی می کرد.

طراحی داخلی دیوید هیکس

اعتبار تصویر: pinterest.com

4. بیلی بالدوین

بیلی بالدوین شاید تنها طراح داخلی بود که از این اصطلاح متنفر بود. او ترجیح می داد به عنوان یک «دکوراتور» شناخته شود، حتی اگر مشارکت و رویکردش در طراحی خانه او را بسیار بالاتر از عنوانی که حتی خودش ترجیح می داد، می دانست. بیلی بالدوین به همان اندازه که از ماکسیمالیست بودن فاصله داشت، دقیقاً یک مینیمالیست هم نبود. کیفیت و راحتی اصول راهنمای بالدوین بود. او به ساختن از "استخوان های خوب" یک فضا اعتقاد داشت.

معماری تقریباً عامل اصلی در پروژه های او بود که برای او بسیار مهمتر از دکوراسیون بود. برخی از مشهورترین کلمات بالدوین بودند: «مقیاس و تناسب رضایتی همیشگی به ارمغان می‌آورد که تنها با بستنی کیک نمی‌توان به آن دست یافت».

بیلی بالدوین - طراح داخلی

اعتبار تصویر: billybaldwinstudio.com

بیلی بالدوین به غیر از تزئینات، طراحی مبلمان و مورد علاقه مشتریان گران‌قیمت در کالیفرنیا و هالیوود، در سال 1974 به فهرست بهترین لباس‌پوشان بین‌المللی اضافه شد. فضای داخلی، طبیعت بی عیب و نقص آنها برای همه وجود داشت.

می گویند همه مردان بزرگ عجیب و غریب هستند. او مطمئناً در رویکرد خود با سایر طراحان روبرو شد. بسیاری از دکوراتورهای دوره او وسایل شخصی مشتری را دور انداختند و با یک لوح خالی شروع کردند، اگرچه او فقط از آنها در طراحی استفاده کرد. او حتی با در نظر گرفتن ماهیت کمد لباس‌ها، مدعی شد که به لباس‌های زنانه «علاقه‌ی طبیعی» دارد و قرار است این لباس‌ها در فضاهایی که روی آن‌ها کار می‌کند پوشیده شود.

طراحی داخلی بیلی بالدوین

هر پروژه ای که روی آن کار می کرد، مقیاس و نسبت ها اصول حاکم او بود. از بازسازی فضای داخلی آپارتمان Cole Porter's Waldorf Towers گرفته تا خانه Jackie O در Skorpios - یا تغییر کامل اتاق نشیمن Soho Park Avenue Diana Vreeland - بالدوین با پروژه های مسکونی، خانه شهری و ویکتوری خود دنیای طراحی را شگفت زده کرد.

مبلمان روکش دار، در رنگ های تیره و کتاب های ساختمانی ساده، یکی دیگر از بخش های کلاسیک ظاهر بالدوین است. بالدوین هنوز هم از زمان انتشار کتابش، بیلی بالدوین تزئینات، در اوایل دهه 1970، به عنوان اصلی ترین مرجع در تزئینات توصیف شده است.

5. السی دو ولف

السی دی وولف (۱۸۵۹ – ۱۹۵۰) بازیگر تئاتر شهر نیویورک بود که وارد یک استودیوی طراحی شد و در سال ۱۹۰۴ به عنوان دکوراتور شروع به کار کرد. او همچنین بسیاری از دکورهای فیلم خود را طراحی کرد.

"من به خوش بینی و رنگ سفید اعتقاد دارم" کلماتی است که هر طراح با آن آشنا است. او همچنین مادر طراحی داخلی یا سبک داخلی به عنوان یک حرفه است. چاپ حیوانات یکی از قابل توجه ترین و به یاد ماندنی ترین کمک هایی است که در دنیای مدرن وجود دارد.

اعتبار تصویر: britannica.com

اگرچه ممکن است شهرت او در تئاتر آغاز شده باشد، اما به پیروزی او در جامعه کمک شایانی به تزئین اتاق و زبان طراحی علامت تجاری او داشت: مبلمان روستایی فرانسوی، چاپ پلنگ، گل های استوایی، گورخر، آینه کاری و حتی پوشش های دیواری کالیکو و گاهی اوقات. حمام هایی که مانند اتاق نشیمن تزئین شده اند. طرح ها و الگوهای علامت تجاری او را می توان به راحتی در این تصویر از اتاقی در خانه ویلا تریانون در ورسای دید. او حس زیبایی شناسی یک طراح مد و درک فضایی داشت که هر دکوراتور به آن حسادت می کرد.

نمونه کارهای معتبر Wolfe همچنین شامل بازسازی بدنام کلوپ کلونی، یک جامعه زنان در منهتن، نیویورک است. استفاده او از تریلاژ به عنوان سایه بان دیوار داخلی نمادین و پیشگامانه بود.

طراحی داخلی Elsie de Wolfe

اعتبار تصویر: architecturaldigest.com

6. دوروتی دریپر

دوروتی دریپر (1889 - 1969) یک آمریکایی آبی واقعی بود و یک نماد واقعی نه تنها آمریکایی، بلکه تاریخچه جهانی طراحی داخلی است. شهرت، حس طراحی و استعداد او باعث شد تا ستون مشاوره‌ای خود را برای سوالات مرتبط با طراحی داشته باشد. او با استفاده از گچ بری های مجلل، الگوهای گلدار و راه راه های برجسته و برجسته در طرح های خود، سبک علامت تجاری خود را ایجاد کرد که مورد تحسین بسیاری قرار گرفت و در چندین نسخه از نیویورک تایمز به نمایش درآمد. دراپر به دلیل استعدادش در دادن شکوفایی لوکس به فضای داخلی مهمان نوازی مورد احترام بود.

دوروتی دریپر - طراح داخلی معروف

اعتبار تصویر: inspiredspaces.com.au

مجموعه‌های غبطه‌انگیز او شامل هتل‌هایی مانند هتل کازینو Quintandinha در برزیل، Greenbrier در غرب ویرجینیا و هتل معروف Fairmount در سانفرانسیسکو است. بیان لوکس بودن او با رنگ‌ها و الگوهای زنده و کفپوش سیاه و سفید مشخص را می‌توان در تصویر اینجا از درون Greenbrier مشاهده کرد.

طراحی داخلی دوروتی دریپر

اعتبار تصویر: pinterest.com

7. جاناتان آدلر

جاناتان آدلر به عنوان یک طراح کلاه های زیادی بر سر می گذارد. از سفال گرفته تا بالش، وسایل روشنایی تا وسایل مبلمان، پروژه های مسکونی تا هتل ها - آدلر از سال 1993 که نمایشگاه سفال او در بارنیز افتتاح شد، قراردادها را در طراحی و ایجاد روندهای جدید زیر پا گذاشته است. طرح‌های جسورانه و گستاخانه‌اش باعث شد تا محبوبیت بیشتری پیدا کند و پس از آن، نمونه کارهای خود را از سرامیک به همه چیزهایی که فضای داخلی نیاز دارد گسترش داد. او به دلیل طراحی های عجیب و غریب خود که فضایی سبک ایجاد می کند و شادی را القا می کند، شناخته شده است.

جاناتان آدلر

استفاده او از رنگ های تند و زنده، خطوط تیز. جاناتان آدلر حتی با وجود اینکه در صدر حرفه خود بوده است، هرگز گواهینامه طراحی داخلی خود را تکمیل نکرد. رویکرد علامت تجاری و استعداد او در ترکیب رنگ ها و الگوها به او این امکان را داد که نه تنها یک شرکت طراحی داخلی موفق، بلکه چندین مجوز با شرکت هایی مانند H&M Home Store و Kravet داشته باشد. استودیوی طراحی آدلر علاوه بر کار بر روی آپارتمان های مدل و اقامتگاه های خصوصی، فضای داخلی Eau Palm Beach و Parker Palm Springs را نیز طراحی کرده است. او همچنین نام تجاری خود را دارد - "Now House" که تحت آن آثار و مبلمان خود را به فروش می رساند.

8. Axel Vervoordt

Axel Vervoordt یک طراح داخلی بلژیکی، فروشنده هنر و عتیقه جات و یکی از متخصصان مورد علاقه دکور خانه هالیوود، به خاطر نمایشگاه خصوصی، طراحی های خلاقانه و مینیمالیستی خود که عملکرد مدرن را با طرح های او ترکیب می کند، شناخته شده است. Vervoordt که توسط بسیاری به عنوان استاد مینیمالیسم در نظر گرفته می شود، مورد توجه افراد مشهور متعددی برای طراحی خانه های خود قرار گرفته است.

توانایی او در ایجاد طرح های جاودانه با لمس مدرن و مینیمالیستی از 50 سال پیش که اولین طرح خود را ایجاد کرد، در سبک بوده است. کارنامه رشک برانگیز او شامل طراحی خانه افراد مشهوری مانند کیم کارداشیان، کانیه وست، بیل گیتس، استینگ و بیل گیتس است! آثار او توسط نشریات و برنامه های تلویزیونی مختلف مانند نیویورک تایمز، ال دکور و HGTV مورد تحسین و شناسایی قرار گرفته است.

Axel Vervoordt به دلیل درک دقیق خود از فضا و رنگ ها و چشم تیزبین خود برای عتیقه جات و وسایل تزئینی شناخته شده است. اصل اصلی استودیوی طراحی Axel Vervoordt این است که خانه باید تجلی روح مالک باشد. ذوق بی عیب و نقص او در مجموعه شخصی و همچنین طرح های او آشکار می شود. الکس با درک کل نگر از آنچه دیگران ممکن است مفاهیم متافیزیکی بنامند، به هماهنگی نسبت ها معتقد است.

اتاق نشیمن نشان داده شده در تصویر، جوهر رویکرد اکسل وروورد را در طراحی به تصویر می‌کشد - نور طبیعی، طرح‌های مینیمالیستی، ترکیبی از عناصر و رنگ‌های خنثی که با وسایل پررنگ و رنگارنگ مبلمان و عتیقه‌جات تضاد دارند. این ترکیب ظریف از بی‌زمانی بودن و ایده‌های مینیمالیستی مدرن است که او را به یکی از محبوب‌ترین طراحان داخلی در لس‌آنجلس و در سراسر جهان تبدیل کرده است.

9. کلی ورسلر

یکی از مورد احترام ترین و مورد توجه ترین طراحان داخلی معاصر در ایالات متحده آمریکا و سراسر جهان، کلی ورسلر قلمرو خود را در صنعت با امتناع از انطباق با الگوهای منظم و خسته کننده مشخص کرده است. او بیش از 20 سال پیش زمانی که مدیر عامل گروه سازندگان کور، به کلی ورستلر در حال پیشرفت آن زمان نزدیک شد تا یک اتاق مدل برای هتل آوالون در بورلی هیلز، کالیفرنیا طراحی کند، به محبوبیت رسید.

او که تازه وارد صحنه مهمان نوازی شده بود، مطمئن نبود. با الهام از شکل بومرنگ ساختمان، رویکرد ظریف او در طراحی فضا با یراق آلات مدرن اواسط قرن او را به موفقیتی فوری تبدیل کرد. او بعداً ادامه داد و با برد کورزن ازدواج کرد.

کلی ورسلر

کلی ورسلر به دلیل نزدیک شدن به طراحی به عنوان یک فرآیند بصری شناخته شده است. استعداد او برای ترکیب رنگ ها، الگوها و خطوط غیرمنتظره با مبلمان عالی. او این طرح را به عنوان "دوباره عاشق شدن" توصیف می کند. او در فهرست معتبر Architectural Digest AD100 از بهترین طراحان داخلی در سراسر جهان و A-List Elle Decor قرار گرفته است. او با سبک منحصر به فرد خود در ترکیب دوره های مختلف مبلمان، ترکیب رنگ با پیچیدگی، چهره طراحی معاصر آمریکایی را متحول کرده است.

مجموعه Wearstler شامل طرح هایی است که برای Viceroy Hotels and Residences، Anguilla's Four Seasons و Proper Hotels در سانفرانسیسکو و آستین ایجاد شده است. او علاوه بر یک مجموعه مهمان نوازی قوی، شاهکارهای مسکونی را برای بن استیلر، کامرون دیاز و گوئن استفانی نیز طراحی کرده است.

10. پیتر مارینو

طراح داخلی مورد علاقه صنعت مد، پیتر مارینو، شرکت طراحی خود را در سال 1978 تأسیس کرد و از آن زمان برای طراحی نمایشگاه های لوکس برای برندهایی مانند Louis Vuitton، Bulgari، Fendi، Chanel و Dior مورد توجه قرار گرفت. قبل از اینکه مارینو طراحی خود را داشته باشد، با Skidmore، Owings & Merrill کار کرده است. جورج نلسون؛ و IM Pei/Cossutta & Ponte.

پیتر مارینو

پروژه‌های مسکونی و طراحی‌های بوتیک او به‌خاطر مواد و اثاثیه لوکس و نمایش‌های هنری بدیع شناخته می‌شوند. بهترین کار پیتر مارینو به گفته او پروژه اقامتگاه های گتی در غرب چلسی است. وحدت هنر، طراحی و معماری چیزی است که نه تنها مارینو بلکه افتخار لندن و میراث واقعی طراحی داخلی است.

همچنین بخوانید - منبع یابی و تدارکات طراحی داخلی

نتیجه

لیست ما از 10 مشهورترین طراح داخلی افسانه ای و معاصر که در سرتاسر جهان شناخته شده اند و نخبگان به دنبال آن هستند و هر طراح آن را تحسین می کند همین است. اگر فکر می‌کنید نام‌های بزرگ را از دست داده‌ایم، به ما اطلاع دهید! ما دوست داریم بدانیم طراحان داخلی مورد علاقه شما چه کسانی هستند.

مطالب مرتبط :

گران ترین و لوکسترین پنت هاس در دنیا

ورودی ساختمان

سایت ساخت و ساز

نمای پویا

عناصر سازه در ساختمان ها

ساختمان به عنوان اصلاح کننده آب و هوا

تهیه : گروه مهندسی معماری بنا افرا

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 184
  • بازدید ماه : 1,056
  • بازدید سال : 5,264
  • بازدید کلی : 161,496